środa, 14 grudnia 2011

Nivea - Volume Sensation Balsam Zwiększona Objętość


Opis działania wg producenta: 
Balsam Volume Sensation:
  • zwiększa objętość włosów już od nasady i zapewnia im wyjątkową miękkość
  • nadaje gęstość włosom nie obciążając ich
NIVEA BIOSOFT SYSTEM sprawia, że włosy stają się wyjątkowo miękkie i gładkie.


Pierwsze wrażenie: smukłe opakowanie z dosyć śmiesznym dozownikiem, bo nie jest to pompka. Mały otworek jest na plus, ale ten dozownik sprawia, że po użyciu nie wygląda to zbyt estetycznie.


Zapach jest przyjemny, choć intensywny; taki owocowo-salonowy. Kosmetyk ma formę żelu do włosów. 


Drugie podejście: w zasadzie nie powinnam stosować odżywek bez spłukiwania, bo mam przetłuszczające się włosy, ale kiedy ją kupowałam na stosowanie innej nie miałam czasu. Po prostu nie nakładam jej na całe włosy, tylko gdzieś od połowy po końce. Niestety kończę już opakowanie, a efektu nie ma. Mam gęste włosy, ale cienkie, a tu nadal wyglądam jak zmokła kura. Do tego zaczęły mi się rozdwajać końcówki. Włosy nie są ani gładkie ani miękkie, w zasadzie to jakbym nałożyła żel do włosów - nic z obiecanej objętości.

Co dalej?: stanowcze NIE! Kosmetyk nie wywiązał się z żadnej obietnicy złożonej przez producenta, dobrze, że nie był drogi. 


Cena 6,49 zł (w promocji)/150 ml - z tego co widzę na stronie producenta chyba go już wycofali, i dobrze;)







1 komentarz:

  1. nie przepadam za niveą jeżeli chodzi o szampony i odżywki, także nie polecam

    OdpowiedzUsuń