wtorek, 24 stycznia 2012

Rossmanowe zakupy

Wreszcie otworzyli u mnie Rossmana:) Ja wiem, że jak się mieszka w mieście z Sephorami, Douglasami itd. to taka radość może dziwić...sama pamietam jak było jeszcze kilka lat temu. Ale Rossmana zawsze lubiłam i wreszcie się doczekałam:) Oto zakupy (pokazuję tylko te z przeznaczeniem dla mnie):


  • Sunflowers edt 50 ml za 34,99 zł
  • Isana zmywacz do paznokci za 1,99 zł
  • Garnier chusteczki do demakijażu gratis
  • Wibo cienie do powiek gratis
  • Playboy New York żel dla mężczyzn gratis

Znacie te kosmetyki? Będę zadowolona?


5 komentarzy:

  1. ja też bardzo lubię rossmanna. :) a zmywacz z isana używam ale ten zielonkawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupki :) jak jak One_LoVe używam zielonej wersji zmywacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój Rossem jest jakiś wybrakowany ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. z żadnym z tych kosmetyków niestety nie miałam do czynienia ;)
    a co do ebay'a - nie ma czego się obawiać, najgorszy pierwszy raz - jak to się mówi ;D

    OdpowiedzUsuń