poniedziałek, 20 lutego 2012

L'Occitane - Bonne Mere Soap werbena



Opis działania wg producenta: 
Wspaniałe mydło werbena delikatnie złuszcza Twoją skórę podczas mycia. Nie zawiera detergentów - tylko naturalne składniki, dzięki czemu nie wysusza skóry, pozostawiając lekki cytrusowy zapach.

Pierwsze podejście: zielone, kwadratowe mydło. Dopiero po rozpakowaniu folii zauważyłam, że mydło nie jest gładkie, tylko jakby wypełnione kawałkami trawki:)



 Nigdy też nie zastanawiałam się nad zapachem werbeny, okazało się, że zioło to pachnie jak skórka cytrynowa, ale nie ta psikana chemikaliami ze sklepu, tylko ostra, prawdziwa. 

Drugie podejście: pokazałabym mydło jeszcze z ładnym napisem, niestety szybko dorwał je mój mąż;) Ta kostka znakomicie się pieni, dlatego często używam jej do golenia. Rzeczywiście ma działanie ścierające, a zapach może nie utrzymuje się tak długo jak perfum,y ale po kąpieli jest wyczuwalny na skórze. 

Co dalej?: mydło wywiązuje się ze swojego zadania, poza tym jest naturalne, ale wersja klasyczna (75 gr) kosztuje 20 zł, a mydło dając obfitą pianę szybko się zużywa. Co o tym myślicie?





4 komentarze:

  1. skoro naturalne to jestem jak najbardziej na tak. :) ciekawi mnie ten zapach, nie wiem jak pachnie werbena.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygujące, ale warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym kiedyś wypróbować, na razie u mnie króluje Alep.

    OdpowiedzUsuń