czwartek, 16 lutego 2012

Paczuszka od Siquens:)



Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale wirus opanował całą moją rodzinę. Nawet mój mops Watson dziwnie się zachowuje;)
Wiedziałam, że jedzie do mnie jakiś kosmetyk od Pani Marty z Siquens, ale dzisiejsza paczka przeszła moje najśmielsze oczekiwania i szczęka nadal znajduje się gdzieś na poziomie podłogi:)




W paczuszce znajdowały się:
  • Prevention Krem do cery mieszanej 50 ml
  • MedExpert Krem rozjaśniający 30 ml
  • MedExpert Krem kojąco-łagodzący 30 ml
  • Regenerum Serum do paznokci 5 ml


Najbardziej ciekawi mnie serum do paznokci. Ma bardzo ciekawą formułę, bo to tubka z pędzelkiem. Zastanawiałam się właśnie nad czymś pielęgnacyjnym do paznokci, więc jest jak znalazł:) To zupełna nowość dopiero wprowadzana do aptek, na razie dostępna online tu.
Zaczynam testy, recenzje wkrótce!






2 komentarze:

  1. najbardziej jestem ciekawa serum do paznokci i kremu do cery mieszanej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, to serum też mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń