czwartek, 19 lipca 2012

Timotei Organic Delight - Szampon Olejek z orzecha brazylijskiego do włosów suchych lub zniszczonych



Opis działania wg producenta: 
Stworzona na bazie olejku z orzecha brazylijskiego, delikatna formuła szamponu i odżywki Health & Nourishment sprawi, że włosy będą odżywione, miękkie i zadbane, zgodnie z naturą.DLACZEGO OLEJEK Z ORZECHA BRAZYLIJSKIEGO ?Olejek z orzecha brazylijskiego zawsze był używany, by poprawić kondycję włosów suchych i zniszczonych. Jego dobroczynne działanie sprawia, że włosy stają się lśniące, jedwabiste i miękkie.

Pierwsze wrażenie: 

Tubka o pojemności 180 ml, stojąca na zakrętce. Mały otworek, niestety przez plastik nie widać ilości kosmetyku.


Szampon jest przezroczysty, gęsty, o bardzo ostrym, ziołowym zapachu, takim, który nie każdemu może się spodobać.


Drugie podejście: Na ten szampon zdecydowałam się, ponieważ szukałam czegoś bez SLS do zmywania oliwki z oliwek z włosów. Olejowanie zarzuciłam, ale szampon chciałam wykończyć. Niestety pieni się na tyle słabo, że na moje gęste włosy jest do niczego. Do tego włosy strasznie plączą się przy myciu - choć producent przynajmniej uprzedza na opakowaniu, że póki włosy są mokre to po użyciu będą matowe. Jedyne rozwiązanie dla mnie to takie, że pierwszy raz myję włosy jakimś 'zwykłym' szamponem, następnie Timotei, tak dla spokoju sumienia, żeby nie wyrzucić. 

Co dalej?: Być może komuś o rzadkich, cienkich włosach on przypasuje, ale ja go więcej nie kupię. Zwłaszcza, że nie był specjalnie tani. Ach, gdzie się podział Timotei ogórkowy, wspomnienie z mojego dzieciństwa;)?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz