wtorek, 27 listopada 2012

Avon - Nailwear Pro +, Coral Beat


Opis działania wg producenta:

Lakier do paznokci
• zapewnia trwały kolor przez 12 dni
• daje lustrzany połysk i pełne pokrycie
• z kompleksem Dura-Plus dla efektu 80% mocniejszych paznokci

Pierwsze wrażenie: typowa dla Avonu prostokątna buteleczka, choć lakier tej marki miałam dawno temu i wydaje mi się, że była trochę bardziej kwadratowa (?).



 Mieści 12 ml lakieru. Czarna zakrętka wygodnie leży w dłoni, pędzelek jest długi i średnio szeroki.



 W środku znajduje się kilka kuleczek, które zapobiegają gęstnieniu lakieru (znam to rozwiązanie z lakierów Bobbi Brown i wiem, że się sprawdza). Lakier w buteleczce wygląda na dosyć rzadki.

Drugie podejście: potwierdza się to przy malowaniu paznokci. Lakier źle zareagował na bazę Miss Sporty, jakby się rozłazi na płytce. 



Jedna warstwa zdecydowanie nie wystarcza, przy dwóch kolor jest głęboki, ale białe końcówki przebijają. 



Następnym razem spróbuję trzech. Wykończenie to krem (choć czasem podczytuję na blogach wykończenie żelowe, ktoś mi wytłumaczy, co to jest?). Mimo toppera po jednym dniu już ścierają się końcówki, choć całość dobrze się trzyma. Muszę powiedzieć, że głównym rozczarowaniem nie była jakość lakieru, ale to, że na paznokciu okazał się zupełnie inny niż oczekiwałam - zamiast koralowej czerwieni jest pomarańcz, jak dynia lub ciemna marchewka (zdjęcia są przekłamane). Sam kolor jest piękny, jesienny, ale umówmy się;)

Co dalej?:  tych 12 dni to nawet nie skomentuję...krycie, jak wspomniałam, pewnie będzie pełne przy jeszcze jednej warstwie. A o tym czy paznokcie się wzmacniają wspomnę po dłuższym czasie stosowania. Dostałam go w prezencie, więc będę używać, bo mi się podoba kolor, ale sama bym go sobie nie kupiła.

2 komentarze:

  1. Ja już zrezygnowałam z kupowania lakierów w Avonie, wykończę tylko te, które mam, a potem będę szukać gdzie indziej.
    Mam kilka kolorów i właściwie za każdym razem jest tak, że różni się od tego pokazanego w katalogu, albo w ogóle od tego widocznego w buteleczce. Dodatkowo ich trwałość na moich paznokciach jest fatalna :( Mimo bazy i utrwalacza na wierzchu, odpryski pojawiają się dnia następnego, a przy odrobinie szczęścia nazajutrz. Po prostu się nie polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomijając kwestię tego, że to Avon - to kolor jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń