poniedziałek, 28 stycznia 2013

RUSK Sensories Full - Wzmacniający szampon do włosów


Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z marką RUSK. Nie było moim zamiarem ociąganie się z recenzją, po prostu szampon i odżywka mają sporą pojemność, bo aż 400 ml, poza tym spokojnie czekały na swoją kolej, by recenzja była rzetelna i niepisana w pośpiechu. 
Zatem dziś kolej na szampon - kosmetyk zawierający wyciąg z zielonej herbaty oraz lucerny, którego zadaniem jest wzmocnienie włosów.



Butelka wykonana jest z matowego plastiku, który nie ślizga się w dłoni podczas prysznica. 



Zamykanie to typowy zatrzask, który akurat w przypadku szamponu się sprawdza (o odżywce w kolejnej recenzji). 



Szampon to zielona galaretka, wygodna do dozowania. 



Zapach szamponu nie będzie odpowiadał każdemu, gdyż jest mocno ziołowy, czasem nawet wręcz ostry. 
Samo użytkowanie kosmetyku to czysta przyjemność. Zaczęłam go używać jeszcze gdy olejowałam włosy 1 w tygodniu jako szampon oczyszczający, ponieważ rewelacyjnie radził sobie z moimi tłustymi włosami oraz pozostałościami po olejkach. Teraz używam go za każdym razem:) Ciężko mi powiedzieć, czy to szampon wpłynął na wzmocnienie włosów, ponieważ w tym samym czasie skończyłam karmienie piersią i bardzo dbałam o dietę. Ale na pewno obchodzi się z włosami bardziej delikatnie niż np. szampon Joanny;)



Serdecznie dziękuję Pani Agnieszce Nowik-Łazowskiej za udostępnienie mi kosmetyków do testów, jednak zaznaczam, że fakt ten nie miał wpływu na moją ocenę.

3 komentarze:

  1. nie miałam nigdy tego szamponu, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej marce od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi ta firma, nie miałam jeszcze z nią doczynienia ale recenzje są świetne.

    OdpowiedzUsuń